1.Bestelling

1.1. Waarom zijn de producten zo voordelig

De producten die door Comservices worden verkocht, zijn doorgaans geen nieuwe producten maar refurbished. Dit zijn producten die voorheen al gebruikt zijn geweest maar nu een tweede leven krijgen doordat ze technisch en cosmetisch gereviseerd zijn. Hierdoor zien de producten er niet allen weer uit als nieuw uit maar zo functioneren ze ook.

1.2. A-Grade kwaliteit refurbishment, wat houd dat in?

Producten van A-Grade kwaliteit zijn producten waarbij slechts minimale gebruikssporen zichtbaar zijn op het product, dit houd in dat krasjes op het toestel minimaal zijn, de toetsen netjes en goed leesbaar zijn, de displays vrij zijn van opvallende krassen. Alle producten worden netjes individueel verpakt geleverd in een doosje met ieder een eigen product label, bureau toestellen worden geleverd inclusief nieuwe krulsnoer.

1.3. Welke betaalopties zijn er?

Bij Comservices betaalt u uw bestelling altijd eenvoudig. Kies zelf welk platform u het liefst gebruikt. Wij zijn erop ingericht. Uiteraard bieden we ook ondersteuning aan diverse creditcards, PayPal en Klarna.

Factuur Zakelijke klanten kunnen bij ons ook bestellen op factuur. We sturen dan de factuur mee met uw bestelling. Vanaf dat moment heeft u 14 dagen de tijd om de factuur te betalen. Let op: deze optie is alleen voor bedrijven en vooraf doen we altijd een krediet check. Indien u als bedrijf korter dan 1 jaar bestaat kunnen wij helaas niet leveren op factuur. Dit omdat het orderbedrag dan niet door onze kredietverzekering wordt gedekt als betaling uitblijft. Daarnaast zijn particulieren en eenmanszaken lastig te beoordelen door bedrijven die kredietwaardigheidscontroles uitvoeren omdat er geen jaarcijfers gedeponeerd hoeven te worden en er voor hen dus feitelijk geen inzage is. Neem hiervoor contact op met info@comservices.nl

iDEAL (Nederland) Kiest u voor betalen met iDEAL, dan komt u automatisch in de beveiligde omgeving van iDeal. Via deze veilig verbinding logt u in bij uw eigen bank om de betaling te voltooien.

Creditcard – MasterCard / Visa / AMEX Betaalt u liever met een creditcard? Dan bieden wij u diverse mogelijkheden om te betalen via MasterCard, Visa en Amex. Voer uw naam, creditcardnummer, vervaldatum en de verificatiecode in en uw betaling is voltooid.

PayPal Kiest u voor een betaling met PayPal, dan sturen wij u door naar de beveiligde website van PayPal. Hier meldt u zich aan en geeft u akkoord op de betaling. Als u het akkoord heeft gegeven krijgen wij een signaal en wordt uw bestelling verwerkt.

Klarna Kiest u voor het achteraf betaling met Klarna, dan sturen wij u door naar de beveiligde betaling van Klarna. Via deze veilige verbinding bevestigd u uw bestelling met uw geboortedatum en uw e-mailadres, in sommige gevallen hoort u in te loggen in bij uw bank ter verificatie.

1.4. Kan ik op factuur bestellen en achteraf betalen?

Het is mogelijk om op factuur te bestellen en vervolgens achteraf te betalen per bankoverboeking bij Comservices. Wij zullen echter voor nieuwe klanten een kredietwaardigheid controle uitvoeren. Ook is het mogelijk ons een Purchase Order te zenden in het format van uw eigen onderneming. Lees hier meer over bij de vraag 1.3. ‘Wat zijn mijn betaalopties?’. Mocht u dit overwegen kan de afterpay service Klarna ook een optie zijn.

1.5. Kan ik mijn bestelling volgen?

Comservices verzendt de meeste bestellingen met UPS. Na betaling verschepen wij de bestelling en voorzien wij u van een UPS track & trace code. Producten worden binnen 2 werkdagen aangemeld voor verzending en zullen binnen Nederland de eerstvolgende werkdag geleverd worden, zendingen naar België en Luxemburg duren gemiddeld 1 dag langer, voor zendingen buiten de Benelux kan de levertijd variëren.

1.6. Wat bedraagt de levertijd?

De verwerking van een bestelling bedraagt gemiddeld 48 uur, hierna wordt de bestelling overgedragen aan pakket koerier UPS, bestellingen binnen Nederland worden in 1 dag geleverd, met uitzondering van weekend en/of feestdagen.

1.7. Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Comservices hanteert de standaard verzendkosten van UPS. De kosten hangen af van uw locatie. In de Benelux zijn de kosten gratis vanaf €100,-. Voor meer informatie betreft de kosten verwijzen we u door naar de Service & Tarieven gids van UPS door ‘hier’ te klikken.

1.8. Is mijn bestelling verzekerd?

Alle bestellingen die gekocht worden via Comservices zijn vergoed met de UPS standaard verzekering, ongeacht de grootte of prijs van het product.

2. Garantie & Defecten

2.1. Krijg ik garantie op mijn producten?

Comservices geeft 1 jaar garantie op alle hardware, met uitzondering van defecten veroorzaakt door eigen toedoen – val-, stoot- en schade kosten en het in contact komen met vocht/vloeistoffen. In geval van defect van de hardware kunt u aanspraak maken op garantie. De hardware moet bewezen bij Comservices zijn aangekocht en moet binnen de garantieperiode van 1 jaar worden geretourneerd of gerapporteerd, onder vermelding van uw ordergegevens.

2.2. Een van de bestelde producten is defect, wat nu?

Het retourneren van producten is voor eigen rekening, indien het product in defecte staat geleverd wordt, dan zal Comservices garant staan voor de transportkosten. Indien het product om een andere reden geretourneerd wordt zullen wij de transport kosten niet vergoeden. Bij vragen mailt u naar info@comservices.nl

3. Retourneren

3.1. Wat houdt het 14-dagen-retourbeleid in?

U heeft het recht om het aangeschafte product binnen 14 dagen na aanschaf te retourneren, het retourneren is voor eigen rekening. Voor informatie betreft het retourneren van een bestelling neemt u contact op via info@comservices.nl

3.2. Hebben jullie mijn retourpakket ontvangen?

Wanneer Comservices uw retour pakket ontvangt, sturen wij u zo spoedig mogelijk per email een bevestiging. Hoe lang dit duurt hangt af van uw locatie, verzendtijd en datum. Zorg ervoor dat uw retourzending orderinformatie of een factuur kopie bevat. Mocht u nog enige twijfels hebben neemt u contact op via info@comservices.nl

3.3. Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Wanneer Comservices uw retour pakket heeft ontvangen, wordt het uitstaande bedrag binnen 14 werkdagen terugbetaald. Het terug te storten bedrag wordt terugbetaald op dezelfde manier waarop de bestelling aanvankelijk betaald werd.

4. Account

4.1. Ik heb nog geen account/ Hoe maak ik een account aan?

Door ‘hier’ te klikken maakt u een account aan of logt u in. Een account helpt het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

4.2. Hoe wijzig ik mijn adresgegevens?

Door ‘hier’ te klikken of bij uw eerstvolgende bestelling uw (oude) facturatieadres en eventueel uw afleveradres, die automatisch voor u worden ingevuld (na te zijn ingelogd), te wijzigen. De nieuwe/gewijzigde gegevens worden dan voor u opgeslagen.
.